Külmetus pärast eesnäärme ravi (20.02.2013)

Külmetus pärast eesnäärme ravi (20.02.2013)

Novembris ravisin eesnääret cardura, tavanici ja küünaldega. 2 kuud võtsin a-z vitamiine. Jaanuari lõpus kukkusin läbi jää, külmetasin alakeha. Nüüd jälle pisted munadevahel ja nagu nõelapadi kohati jalgevahel. Kas pean samu rohte uuesti võtma või midagi muud?
Vastus: Võimalusi on kaks: esmalt võib tõesti perearsti poole pöörduda ja korrata sama ravi või midagi enamat, mida perearst peab vajalikuks lisada. Loomulikult iga selline külmetamine tekitab ägenemist ning sellisel juhul peab ikkagi selgeks saama, kas tegemist on vana probleemi ägenemisega või on lisandunud ka uus infektsioon. Et sellele vastata, peab arst teostama uuesti vastavad uuringud põletikule ning tulemuste aluse antakse ka vajadusel ravi. Pole välistatud, et osaliselt see ravi ka kattub, sest teatud ravimite manustamist on kindlasti vajalik korrrata teatud ajaperioodi jooksul, kui on tegemist kroonilise põletikuga. Samuti pole kunagi paha vahetada ka raviarsti ja saada nn teine arvamus ning ka ravi, mis teatud situatsioonides on vajalik ja õigustab ennast.