Müügitingimused

Müügitingimused

Käesoleval lehel oste sooritades kinnitab ostja oma nõusolekut alljärgnevate müügitingimustega. Kui teil on müügitingimuste kohta küsimusi, helistage klienditeeninduse numbril 678 2110 (T, K, N 10.00-18.00). Veebipood jätab endale õiguse teha müügitingimustes kooskõlas seaduse normidega muudatusi.

Müük toimub, kui klient on saatnud MTÜ Inkotuba veebipoe kaudu müügitellimuse ning on tasunud tellimuse eest ettemaksuarve alusel pangaülekandega. Kaup pannakse teele peale ostusumma laekumist MTÜ Inkotuba arvele, mistõttu kauba kohalejõudmise aeg võib edasi lükkuda ülekande viibimise aja võrra. Kui soovite tellimust tühistada, helistage palun veebipoe klienditeeninduse numbrile 6782 110 (T-N 10.00 – 18.00). VÕS §-st 56 tulenevad õigused laienevad kõigile veebipoe klientidele. Ettemaksuarve, mis pole 2 päeva jooksul tasutud, annulleeritakse ja tellimus tühistatakse.

Hind ja maksmine

Kõikide toodete hinnad Inkotoa veebipoes sisaldavad käibemaksu. Veebipood jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Transport üle Eesti on alates 120€ ostust TASUTA. Väiksema väärtusega tellimusel lisandub hinnale transpordikulu vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. Tellimuse esitamisel laekub koheselt ka teie poolt ankeedis täidetud e-maili aadressile tellimuse kinnitus ehk ettemaksu arve. Tellimused, mille eest ei ole tasutud annulleeritakse 2 päeva möödudes alates tellimuse vormistamisest.

Tooted

Inkotoa veebipoes toodud hinnad kehtivad ainult veebipoest ostes. Inkotoa veebipoes olevad tootepildid on illustratiivse tähendusega ja võivad erineda tegelikust tootest. Inkotoa veebipoes olevate toodete kirjeldused ei pruugi olla ammendavad.

Kui kaup on laost otsas

Kuna osaliselt on tegemist suuremahuliste toodetega, võib juhtuda, et kaup on meie laost ootamatult otsa saanud. Juhul, kui teie tellitud toode on laost otsas, siis teavitame teid elektronposti või telefoni teel hiljemalt järgmisel tööpäeval (peale arvel oleva summa laekumist) tellimuse täitmise viibimisest. Edasine sõltub teist – kas olete nõus ootama või kanname teile raha tagasi.

Kohaletoimetamine

Kõik tellimused saadetakse teile kas Omniva kulleriga tööpäevadel ajavahemikus kell 10.00-20.00 või vastavalt soovile Omniva või SmartPOSTi pakiautomaati. Kaup jõuab peale arve tasumist kohale kuni 4 tööpäevaga, Tallinnas ning selle lähiümbruses eeldatavasti lühema ajaga. Kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest MTÜ Inkotuba pangakontole.

Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla tähelepanelik ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ja kehtivad andmed. Pakiautomaadi teenust kasutades tuleb alati esitada mobiiltelefoni number (lauatelefoni number ei võimalda antud teenust kasutada). Kui kulleril ei õnnestu saadetist üle anda, saate jäetud teatise alusel saadetise kätte oma asukohajärgsest postkontorist. MTÜ Inkotuba ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartnerile üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei saa mõjutada ega ette näha.

Kaupade tagastus ja pretensioonid

Tarbijal on õigus puuduste ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, esitades arve, mille alusel kauba ostu eest tasuti. Veebipood ei vastuta tarbija süül tootel tekkinud puuduste eest, mis on tekkinud toote mittenõuetekohase hoiustamise või mitte eesmärgipärase kasutamise tulemusena.

Pretensioonid võib esitada üle-euroopalises internetipõhises vaidluste lahendamise keskkonnas http://ec.europa.eu/odr. Otse müüjale saate kirjalikult pretensioonid saata e-maili aadressile inkotuba@inkotuba.ee või posti teel saates MTÜ Inkotuba, Hariduse 6, 10199 Tallinn. Pretensiooni peavad olema märgitud tellimuse esitaja nimi, kontakttelefon, tellimuse number, kuupäev ja toote tingimustele mittevastavuse või puuduse täpne kirjeldus. Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

Kui mingil põhjusel ostetud kaup ei sobi, on teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest. Kauba tagastamiseks peab olema täidetud taganemisavaldus, mille leiate siit. Taganemisavaldus tuleb saata e-maili teel inkotuba@inkotuba.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest. Kui e-maili teel ei ole võimalik avaldust saata, võite selle lisada ka kaubaga koos pakki.

Tagastatav kaup peab olema KASUTAMATA JA ORIGINAALPAKENDIS. Tarbija on kohustatud tagastuse kauplejani toimetama 14 päeva jooksul arvates taganemisavalduse saatmisest.

Veebipood tagastab taganemisavalduse kättesaamisel tarbijale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel, kõik tarbijalt saadud tasud, muu hulgas eseme kättetoimetamise kulud, v.a juhul, kui tarbija on valinud ettevõtja pakutud kõige odavamast eseme kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Inkotoa veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu. Raha tagastatud kauba eest kantakse tagasi teie poolt etteantud pangaarvele 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse laekumisest. Kasutatud, rikutud ja avatud pakendeid ei kompenseerita.

Andmekaitse

Tarbija annab veebipoes andmeid sisestades õiguse koguda ja töödelda oma isikuandmeid ning edastada MTÜ Inkotuba logistikapartnerile isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks. Kõiki Inkotoa veebipoe külastuse ja ostude käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmed käsitletakse konfidentsiaalselt. Soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Inkotoa veebipoe andmebaasist. Elektrooniliste isikuandmete kasutamine otsepostituseks toimub ainult siis, kui tarbija on selle jaoks eraldi nõusoleku andnud.

Krüpteeritud andmeside pankadega ostude tasumise eest tasumisel tagab tarbija personaalsete pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub Inkotoa veebipoel ligipääs.